اشرف غنی: مردم غزنی از حق قانونی خود برای انتخابات محروم نخواهند شد

توسطروایت زنده

مهر ۱۸, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۱۱, ۱۴۰۲

رییس جمهوری افغانستان در یک صحبت ویدئویی با مسئولین دفاعی، امنیتی و محلی 34 ولایت این کشور، در مورد انتخابات در ولایت غزنی گفت، بحث‌ها در رابطه به انتخابات در این ولایت جریان دارد و مردم غزنی از حق قانونی خود محروم نخواهند شد.

این در حالی است که دفتر معاونت دوم ریاست جمهوری از نمایندگان و بزرگان غزنی خواسته تا در مشورت با یک‌دیگر، طرح‌شان را برای برگزاری انتخابات این ولایت ارائه دهند، اما کمیسیون انتخابات می‌گوید که زمان برای برگزاری انتخابات پارلمانی غزنی، گذشته است.

در این ویدئو کنفرانس که شام روز گذشته در مرکز ملی توحید در ارگ ریاست جمهوری صورت گرفت، محمد اشرف غنی از مسئولین به خاطر فراهم‌آوری ترتیبات خوب برای برگزاری انتخابات تشکر کرد و گفت که اداره‌های ملکی و نظامی به حیث ممد کمیسیون انتخابات در همه بخش‌ها همکاری داشته باشند.

ashrafghani

وی از مسئولین محلی خواست که در تشخیص خطرات و توطئه‌های دشمنان که می‌خواهند انتخابات را هدف قرار دهند، دقت نمایند و تمام امکانات و تدابیر را برای ایجاد فضای امن کمپاین‌های انتخاباتی و رقابت مثبت برای کاندیدان، فراهم کنند.

رئیس جمهور غنی به همه مسئولین ملکی و نظامی گفت که اولویت حکومت موفقیت پروسۀ انتخابات است و تاکید کرد که هیچ فرد ملکی و نظامی حق مداخله در پروسۀ انتخابات را ندارد و در صورت تثبیت، مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *