جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

پرداخت معاشات معلمین از طریق موبایل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از پرداخت معاشات معلمین و کارمندان وزارت معارف توسط موبایل خبر داده است.

شهزاد آریوبی، وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی گفته است: “با امضای این تفاهمنامه قرار است در مرحله نخست معاشات معلمین و کارمندان وزارت معارف در ولایت های قندهار، پروان و ننگرهار پرداخت گردد و به دنبال آن، این برنامه در سراسر کشور تطبیق خواهد شد.”

در همین حال داکتر میرویس بلخی، سرپرست وزارت معارف در مورد دیجیتلی شدن پرداخت معاشات معلمین و کارمندان وزارت معارف گفته است، این کار از پرداخت پول های غیر مجاز جلوگیری می کند.

آرشیف
آرشیف

وی در ادامه تاکید کرده است، این کار به خاطر حذف معتمدین از سیستم معاشات، تسریع پرداخت معاشات، تأمین شفافیت، امنیت روانی معلمین و داشتن ارقام مشخص از معلمین می باشد.

بلخی در ادامه افزوده است، برای آن که معلمین و کارمندان وزارت معارف بتوانند معاش شان را از طریق موبایل دریافت کنند، لازم است ثبت بایومتریک شوند.

وی همچنان تاکید کرده است، که در اجرای پروسه تخنیکی وزارت مخابرات وتکنالوژی معلوماتی با این وزارت همکاری می کند.

این در حالی است که ثبت بایومتریک معلمین وکارمندان وزارت معارف، احتمال وجود معلمین خیالی در این وزارت را از بین می برد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان