جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دیدار زلمی خلیل‌زاد با رهبری حکومت افغانستان/ اعلام حمایت امریکا از روند صلح

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ئیس جمهوری افغانستان شام روز گذشته(یک‌شنبه، 15 میزان) با زلمی خلیل‌زاد، ‌نمایندۀ ویژه وزارت امورخارجه ایالات متحده امریکا برای صلح افغانستان، در مورد راه‌های رسیدن افغانستان به صلح گفتگو کرد.

در یک بیانیه ارگ ریاست جمهوری آمده است، در این دیدار داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت، سرور دانش، معاون دوم رئیس‌جمهور و شمار دیگری از اراکین بلندرتبه دولتی نیز حضور داشتند.

آرشیف
آرشیف

بر اساس این بیانیه، هر دو جانب در مورد راه‌های تأمین صلح در افغانستان تحت رهبری و به مالکیت افغان‌ها، بحث و تبادل نظر کردند.

محمد اشرف غنی در این دیدار در رابطه به تلاش های دولت افغانستان در راستای موفقیت پروسه صلح و تأمین امنیت سراسری صحبت کرد و در مقابل، زلمی خلیل‌زاد در رابطه به هدف سفرش به کابل و کشورهای منطقه معلومات داد.

وی تأکید کرد که حکومت و مردم امریکا در پروسه صلح، با حکومت و مردم افغانستان متحد می‌باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان