جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

خلیل‌زاد خواستار تشکیل تیم‌های باصلاحیت حکومت افغانستان و طالبان برای مذاکره شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

زلمی خلیل‌زاد، فرستاده ویژه ایالات متحده برای صلح افغانستان از حکومت وحدت ملی و طالبان خواسته که تیم‌های باصلاحیت خود را برای مذاکره و گفتگو ایجاد کنند.

آقای خلیل‌زاد که امروز دوشنبه(16 میزان) با خبرنگاران در کابل سخن می‌گفت، از حکومت افغانستان خواست یک تیم با صلاحیت و همه‌شمول را برای مذاکره با گروه طالبان انتخاب کند. هم‌چنین او از گروه طالبان نیز خواست که تیم‌های‌شان را برای گفت‌وگوهای صلح ایجاد کند.

آرشیف
آرشیف

وی تأکید کرد که نمایند‌‌گان دو طرف باید «باصلاحیت» باشند.

فرستاده ویژه ایالات متحده برای صلح افغانستان با بیان این‌که پروسه صلح یک موضوع داخلی افغان‌هاست، تصریح کرد: «ما می‎توانیم گفت‌وگوهای صلح را در هرچارچوبی که باشد، تسهیل کنیم و در آن حضور داشته باشیم».

آقای خلیل‌زاد شام روز گذشته با رهبران حکومت وحدت ملی و صبح امروز با شماری از رهبران جهادی و سیاسی در کابل ملاقات کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان