جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

جیمز متیس خبر داد: شیوه تازه جنگی امریکا در برابر گروه طالبان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزیر دفاع امریکا با اشاره به این‌که هنوز هم رویکرد طالبان در افغانستان بر ادامه جنگ استوار است، یک شیوه تازه جنگی در برابر این گروه استفاده خواهد شد.

جیمز متیس در تازه‌ترین اظهارات خود در میان موجوی از انتقادها در مورد تلفات بالای نیروهای امنیتی افغانستان در نبر با طالبان، گفته از یک شیوه تازه جنگی در برابر این گروه کار گرفته خواهد شد و حضور نظامی امریکا در مناطق زیر تهدید افزایش خواهد یافت.

 وی گفته که این شیوه تازه جنگی منجر به کاهش تلفات نظامیان افغانستان خواهد شد.

وزیر دفاع امریکا از دادن جزئیات برنامه جدیدش خودداری کرده، اما گفته که بر بنیاد این برنامه، امکانات لازم در اختیار نظامیان افغان قرار خواهد گرفت تا در ساحات زیر تهدید بلند با طالبان بجنگند.

us mlitare

 بر اساس یک گزارش که از سوی روزنامه نیورک تایمز منتشر شده، شمار تلفات نیروهای امنیتی افغانستان در جنگ با طالبان در مقایسه با دو سال قبل، تقریبا دو برابر شده است.

 طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع افغانستان نیز دو روز قبل اعلام کرد که در چند هفته اخیر بیش از 500 تن از نیروهای اردوی ملی در جنگ با طالبان کشته و بیش از 700 دیگر زخمی شده‌اند.

این در حالی است که برخی رسانه‌های امریکایی از قول مقام‌های نظامی این کشور گزارش داده‌اند که برای نخستین‌بار 400 سرباز واحد گارد ملی این کشور در زمستان پیش رو برای یک مأموریت غیر رزمی وارد افغانستان خواهند شد.

 گارد ملی امریکا به قطعه سرخ مشهور است و کارنامه‌های خوبی در جنگ‌های جهانی اول و جنگ عراق داشته و این نخستین مأموریت آن‌ها در افغانستان خواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان