جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

عبدالله عبدالله: بستن دروازه‌های کمیسیون شفافیت انتخابات را تامین نمی‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت افغانستان صبح امروز در نشست شورای وزیران افغانستان تاکید کرد که بستن دروازه‌های کمیسیون انتخابات توسط احزاب سیاسی هیچ کمکی برای تامین شفافیت انتخابات نمی‌کند.

آقای عبدالله تاکید کرد که همه‌ی مردم افغانستان به شمول احزاب خواهان شفافیت در انتخاباب است، اما مانع شدن این روند، نمی‌تواند راه حلی باشد.

رییس اجرایی افغانستان در کنفرانس مطبوعاتی امروز: پاکستان خانه اصلی طالبان است
رییس اجرایی افغانستان در کنفرانس مطبوعاتی امروز: پاکستان خانه اصلی طالبان است

او گفت که حکومت افغانستان تلاش کرده است که پیشنهادهای احزاب را برای تامین یک انتخابات شفاف بپذیرد. رییس اجرایی حکومت افغانستان تاکید کرد: «بایومتریک خواست احزاب بوده است که برای برگزاری یک انتخابات شفاف کمک می‌کند. از سوی حکومت در این مورد اقدام صورت گرفته است و کار در مورد چگونگی استفاده از آن جریان دارد.»

از سوی هم آقای عبدالله می‌گوید که کمیسیون مستقل انتخابات نیز مسوولیت دارد که با حفظ استقلال بحث های با جامعه مدنی و احزاب ادامه دهد که شفافیت انتخابات تنها خواست چند حزب نیست بل خواست همه‌ی مردم افغانستان است.

او در ادامه تاکید کرد: « خواست‌ها و پیشنهادهای احزاب سیاسی قابل بحث است، اما بستن دروازه‌های کمیسیون راه حل نیست.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان