جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

حکومت افغانستان عمده‌ترین بندر مرزی با ایران را می‌بندد!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

حکومت افغانستان تصمیم گرفته واردات از راه بندر ابونصر فراهی در ولایت فراه و در مرز مشترک با ایران را تا دو روز دیگر متوقف می‌سازد.

این در حالی است که این بندر، یکی از بزرگترین معابر مبادلات با ایران، و ایران بزرگ‌ترین شریک تجاری افغانستان است.

بر بنیاد یک نامۀ ریاست عمومی گمرک‌ها و اطلاعیۀ گمرک فراه، واردات نفت، سمنت، آهن آلات، کاشی و سرامیک از ایران از طریق بندر ابونصر فراهی متوقف خواهد شد.

af IRبه گزارش طلوع‌نیوز، در این نامه آمده که معینیت عواید و گمرک‌ها در ماه سرطان امسال تصمیم به گردآوری صد درصد محصول از این کالاها را در بندر ابونصر فراهی گرفت و در آن زمان هشدار داده شد که هرگاه این تصمیم عملی نشود، روند واردات این کالاها محدود و یا به گونۀ کامل ممنوع خواهد شد.

اتاق تجارت و صنایع، به این باور است که حکومت این تصمیم را در پی ناتوانی در ازبین بردن فساد در این گمرک، کنترول واردات و گردآوری محصول گرفته است.

وزارت امورداخله نیز وجود فساد گسترده درگمرک فراه را علت این تصمیم می‌داند.

اما بازرگانان می‌گویند که دولت، بازرگانان و مردم از این تصمیم زیان خواهند دید و قاچاق افزایش خواهد یافت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان