جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

سقوط یک روستای مهم در اطراف شهر سرپل در حمله طالبان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

در نتیجه حمله روز گذشته طالبان بر مرکز ولایت سرپل، روستای بلغلی در اطراف این شهر، پس از مقاومت شدید سقوط کرده است.

منابعی در ولایت سرپل با تأیید این رویداد به آریانا نیوز گفته‌اند، طالبان دو شب پیش بر اطراف شهر سرپل حمله کرده و علاوه بر به دست آوردن کنترول روستای استراتژیک بلغلی، در استقامت غربی این شهر یک پاسگاه نیروهای امنیتی را به آتش کشیده است.

بر اساس این گزارش، گفته می‌شود که درگیری‌ها میان طالبان و نیروهای امنیتی همچنان در مسیر شاهراه سرپل-جوزجان و شاهراه شماره دو در منطقه بغاوی ولایت سرپل ساعت‌ها ادامه داشته است.

taliban

با این حال یک منبع امنیتی که نخواست نامش افشا شود، به آریانا نیوز گفته است در درگیری‌های شهر سرپل، نزدیک به ده سرباز جان باخته، پانزده تن دیگر زخمی شده‌اند، پنج تانک ارتش در میدان نبرد باقی مانده و مقدار زیادی مهمات و سلاح نیروهای امنیتی نیز به دست طالبان افتاده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر خط نبرد روستای انگوت در شش کیلومتری شهر سرپل قرار دارد.

مقام‌های محلی ولایت سرپل تا اکنون در پیوند به این رویداد اظهار نظری نکرده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان