جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تذکر وزارت داخله افغانستان به مردم برای نزدیک نشدن به محل وقوع انفجار یا حمله انتحاری

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله افغانستان از مردم این کشور خواسته در هنگام وقوع یک انفجار یا حمله انتحاری، به محل حادثه نزدیک نشوند و به هدایات مسئولین امنیتی توجه نمایند.

این وزارت به دنبال حملات تروریستی اخیر، به خصوص دو حمله و انفجار چهارشنبه‌شب(14 سنبله) در غرب کابل، با انتشار یک اعلامیه، ضمن تذکر نکته بالا، از شهروندان افغانستان خواسته به همکاری قبلی خود در ضمینه تأمین امنیت و حفظ امن و نظم عامه و مصوونیت اتباع کشور، با پولیس ملی و نیروهای امنیتی ادامه دهند.

kabul.jpg 2

 در این اعلامیه آمده، شهروندان در صورت دیدن اشخاص مشکوک و یا خلاف‌کار، به نزدیک‌ترین مأموریت پولیس اطلاع دهند و یا به شماره ۱۱۹ پولیس در تماس شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان