جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تکمیلی/ 7 کشته و 25 زخمی در حمله انتحاری بر کاروان هواداران احمدشاه مسعود در کابل

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های امنیتی می‌گویند که در حمله انتحاری بعد از ظهر امروز یک‌شنبه(18 سنبله) بر کاروان هواداران احمدشاه مسعود، قهرمان ملی افغانستان، 7 تن جان باخته و 25 تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، حمله‌کننده انتحاری سوار بر یک موترسایکل بوده و کاروان موترهای هواداران احمدشاه مسعود را در منطقه سلیم کاروان در شمال کابل هدف قرار داده است.

18 sonbola.jpg 4

ظهر امروز نیز نیروهای امنیتی یک انتحارکننده را قبل از رسیدن به هدف، در چهارراهی مسعود شهر کابل از پای درآوردند و از یک حمله انتحاری جلوگیری کردند.

اما پیش از این، صبح امروز فرمانده گارنیزیون نیز نسبت به وقوع حملات تروریستی در امروز، به هواداران احمدشاه مسعود هشدار داده و نسبت به راه‌اندازی کاروان‌ها و تجمع‌های بی‌مورد هشدار داده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان