جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

فوری/ مجلس نمایندگان افغانستان مسئولین ارشد امنیتی را برای استجواب فراخواند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

کمیته رؤسای مجلس نمایندگان افغانستان، بنا به درخواست نمایندگان این مجلس، روز دوشنبه آینده(19 سنبله) مسئولین ارشد امنیتی این کشور را برای استجواب فراخوانده است.

در آجندای تعیین شده برای نشست روز دوشنبه این مجلس آمده است: “استجواب وزیران دفاع و امورداخله و رییس عمومی امنیت ملی پیرامون اضاع امنیتی در سطح کشور به خصوص در ولایات غزنی و کابل”.

نمایندگان پارلمان افغانستان امروز شنبه(17 سنبله) در اولین نشست عمومی خود پس از تعطیلات تابستانی، با اشاره به تحولات یک و نیم ماه گذشته، به خصوص سقوط شهر غزنی و حملات متعدد تروریستی در شهر کابل، ارگان‌های امنیتی را در تأمین امنیت ناکام خواندند.

Breaking-3-1-1

از سوی دیگر، مجلس نمایندگان افغانستان برای نشست روز چهارشنبه آینده(21 سنبله) مسئولین کمیسیون انتخابات و رییس عمومی ثبت احوال نفوس را پیرامون تأمین شفافیت در انتخابات آینده و موجودیت تذکره‌های جعلی فراخوانده است.

این مجلس روز شنبه آینده(24 سنبله)، وزرای انکشاف دهات، زراعت و مالداری، انرژی و آب و رییس عمومی آبرسانی را نیز پیرامون خشک‌سالی و کمبود آب آشامیدنی و زراعتی در افغانستان، برای استجواب فراخوانده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان