جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

نیاز فوری به 900 هزار دالر برای کمک به بیش از 100 هزار کودک آسیب‌دیده از خشک‌سالی در جنوب غرب افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشری سازمان ملل متحد(اوچا) گفته است برای حفاظت کودکان بی‌جاشده در حوزه غرب افغانستان، نیاز فوری به ۹۰۰ هزار دالر امریکایی است.

اوچا گزارش داده است که بیش از ۱۰۰ هزار کودک از اثر خشک‌سالی در حوزه جنوب غرب افغانستان آسیب دید‌ه‌اند.

این کودکان شامل خانواده‌های می‌باشند که به دلیل خشک‌سالی، مناطق بود و باش خود را ترک کرده‌اند.

Afghan Children

در گزارش این دفتر سازمان ملل آمده است، تنها در سایت‌های غیررسمی هرات، برای ۱۵هزار کودک بی‌جاشده، بیش از ۱۰۰ مرکز مناسب برای حمایت‌های روانی ـ اجتماعی نیاز است.

این در حالی است که سازمان ملل از سایت‌های غیررسمی بی‌جاشدگان هرات، گزارش‌هایی مبنی بر ازدواج و قاچاق کودکان، فروش نوزادان و دختران جوان دریافت کرده است.

اوچا تأکید کرده که برای مقابله با وضعیت روزافزون فروش و ازدواج دختران جوان، نیاز فوری به حمایت از معیشت این خانواده‌ها وجود دارد.

از سوی دیگر، اوچا گزارش داده که ۴۰هزار کودک آسیب‌دیده از خشکسالی، به مکاتب و مراکز آموزشی دسترسی ندارند که این امر نیز نگران‌کننده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان