جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

کمیسیون انتخابات تاکنون ۸۷ هزار شناس‌نامه تکراری را شناسایی و حذف کرده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سخنگوی کمیسیون انتخابات گفته است که با ادامه ثبت شناس‌نامه‌های استیکردار در بانک معلوماتی این کمیسیون، تاکنون ۸۷ هزار شناس‌نامه تکراری شناسی و حذف شده است.

سید حفیظ‌الله هاشمی امروز چهارشنبه(۱۴سنبله) خاطرنشان کرده است، روند ثبت شناس‌نامه‌ها در بانک معلوماتی کمیسیون انتخابات به شدت ادامه دارد و تاکید کرده که با ثبت تمامی شناس‌نامه‌های ‌برچسب‌دار، شناس‌نامه‌های تکراری جدا خواهد شد.

Fake ids

وی در ادامه گفت است، با پایان روند تفکیک شناس‌نامه‌ها، این کمیسیون شناس‌نامه‌های تکراری، جعلی، مشکوک و زیر سن را از سیستم بیرون می‌کند.

این در حالی است که روز دوشنبه هفته جاری، رییس‌جمهور غنی نیز در فرمانی از دادستانی کل افغانستان خواست تا قضیه جعلی بودن ده‌ها هزار شناس‌نامه‌هایی را که ائتلاف بزرگ ملی افغانستان به نمایش گذاشت را  بررسی کنند.

امروز دادستانی کل در یک نشست خبری گفته است، هیأت موظف از طرف رئیس جمهور برای ‌بررسی شناس‌نامه‌های جعلی، کارشان را آغاز کرده و تا ۲۰ روز آینده این بررسی‌ها تکمیل می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان