جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

هشدار روسیه در مورد حمله احتمالی امریکا به سوریه

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

در شرایطی که گزارش‌هایی در مورد حمله احتمالی امریکا به روسیه منتشر شده، وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرده که این حمله احتمالی تمام اقداماتی را که برای حل و فصل مسالمت‌آمیز مسائل سوریه صورت گرفته را از بین خواهد برد.

انگلستان، فرانسه و امریکا اعلام کرده‌اند که به هرگونه استفاده احتمالی از تسلیحات کیمیاوی توسط نظام سوریه، به طور مناسب پاسخ خواهند داد.

usa

اما ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه در یک نشست خبری گفت: از آن‌‌جایی که بررسی‌های دقیقی برای مشخص شدن استفاده از سلاح کیمیاوی در ادلیب از سوی دولت سوریه در جریان است، امیدواریم امریکا به نیروهای دولتی سوریه حمله نکند.

پیش از این سفیر روسیه در امریکا نسبت به تصمیم احتمالی واشنگتن برای حمله به سوریه هشدار داد و آن را “بی اساس و غیرقانونی” اعلام کرده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان