جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

انتشار پیام صوتی جدید رهبرگروه داعش

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

گروه داعش با گذشت یک سال، نوار صوتی جدید منتسب به ابوبکر بغدادی رهبر اين گروه را منتشر کرد.
این نوار صوتی، گرچند تاریخ مشخصی ندارد اما در آن، به وقایع اخیر چون بازداشت یک کشیش آمریکایی در ترکیه اشاره شده است.
براساس خبرگزاری رویترز، این نخستین نوار صوتی رهبر داعش، از اواخر تابستان سال گذشته تا کنون است.
با وجود این که گروه داعش، اکثر مناطق مهم و شهرهای تحت کنترل خود در سوریه و عراق را از دست داده اما هنوز از سرنوشت و محل اختفای ابوبکر بغدادی خبری در دست نیست.

isis
در چند سال گذشته بارها خبر کشته شدن ابوبکر بغدادی که آمریکا بر سر او 25 میلیون دلار جایزه تعیین کرده، مخابره شده اما هیچ‌گاه تایید نهایی نشده بود.
چند ماه پیش، رسانه‌های خبری نزدیک به داعش از مرگ پسر ابوبکر بغدادی در ولايت حمص سوریه و طی “یک عملیات کماندویی” خبر دادند.
چند روز پیش هم سازمان ملل متحد در گزارش جدید خود اعلام کرد با وجود بیرون راندن داعش از اکثر نقاط سوریه و عراق هنوز ۲۰ تا ۳۰ هزار از شبه‌نظامیان این گروه در این دو کشور حضور دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان