جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آمریکا به جای ملت و دولت افغانستان با طالبان مذاکره نخواهد کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

معاون آسیای میانه و جنوب آسیای وزارت خارجه امریکا که مذاکره‌کننده ارشد این کشور با طالبان بوده، تأکید کرده که هرگونه مذاکرات مستقیم با این گروه را نمی‌پذیرد و این مذاکرات، مستلزم حضور حکومت افغانستان است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، آلیس ولز روز دوشنبه(29 اسد) تأکید کرده است: باید مذاکره میان دولت افغانستان و طالبان انجام شود و ما هرگز جانشین هیچ طرفی نخواهیم شد.

441a39ea-bd62-4ce6-8073-a12a47eb08ad
وی درباره جزئیات موضع‌گیری واشنگتن در مذاکره با طالبان گفت: تنها می‌توانم اعلام کنم که ما آمادگی کامل داریم، تمامی طرف‌های درگیر در افغانستان را به پای میز مذاکره بکشانیم.
ولز بار دیگر تاکید کرد، آمریکا به جای ملت و دولت افغانستان با طالبان مذاکره نخواهد کرد.
این اظهارات در حالی صورت می گیرد که مایک پمپئو، وزیر امورخارجه آمریکا از توافق آتش بس اعلام شده از سوی رئیس جمهوری افغانستان با طالبان در ایام عید سعید قربان حمایت کرده و گفته که واشنگتن آمادگی کامل دارد مذاکره مستقیم میان طرف‌ها را تسهیل و از آن حمایت کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان