جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

علاقه‌مندی ترامپ به خصوصی‌سازی جنگ در افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا علاقمندی خود را به پیشنهاد اریک پرنس، اساس‌گذار شرکت امنیتی «بلک واتر» برای خصوصی‌سازی جنگ آمریکا در افغانستان نشان داده است.

شبکه‌ی خبری «ان‌.بی.سی» آمریکا روز گذشته (جمعه، 26 اسد) گزارش داده که رئیس‌جمهور ترامپ به طور فزاینده از تیم امنیت ملی آمریکا و راهبرد نظامی‌اش در افغانستان ناراضی است و علاقمندی تازه به طرح اساس‌‌گذار شرکت امنیتی بلک واتر برای خصوصی‌سازی این جنگ نشان داده است.

Trump

این شبکه‌ی خبری، به نقل از مقام‌های پیشین و کنونی آمریکا گزارش داده که نیروهای شرکت خصوصی بلک‌واتر جایگزین نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان می‌شوند و در چارچوب دولت آمریکا فعالیت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این نیروها تمام گزارش‌های جنگی را به‌طور مستقیم به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ارائه می‌دهند.

این در حالی است که شرکت امنیتی خصوصی بلک واتر پیش از این نیز در افغانستان فعالیت کرده و در سال 2010 میلادی، فعالیت‌های این شرکت از سوی حامد کرزی، رئیس جمهوری پیشین افغانستان محدود شده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان