جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

والی جوزجان: بیش از 100 شکایت‌ علیه اعضای تسلیم‌شده‌ی داعش به ثبت رسیده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت جوزجان گفته‌اند که بیش از 100 شکایت رسمی از شوی ساکنان شهرستان درزاب از جنگجویان داعش به ثبت رسیده‌است.

لطف‌الله عزیزی، والی جوزجان امروز سه‌شنبه(16 اسد) به بی‌بی‌سی گفته که بیشتر از 300 معترض علیه افراد داعش که چندی روز پیش در این ولایت به دولت تسلیم شد، به دفتر والی مراجعه کرده و بیشتر از 100 شکایت‌نامه‌ی رسمی ثبت شده است.

این در حالی است که چند روز پیش ارتش افغانستان اعلام کرد که بیش از 150 تن از جنگجویان داعش به شمول رهبر و معاون او در شمال افغانستان به نیروهای امنیتی در ولایت جوزجان تسلیم شده‌اند، اما والی جوزجان شمار این افراد را 250 تن اعلام کرده است.

ISIL

با این حال، کمیسیون حقوق بشر افغانستان گفته است که حکومت حق بخشیدن ناقضین حقوق بشر را ندارد.

روز گذشته (دوشنبه، 15 اسد) داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی افغانستان نیز در نشست شورای وزیران گفت که با اعضای تسلیم‌شده‌ی داعش در ولایت جوزجان به عنوان اسیران بازداشت شده در جنگ برخورد خواهد شد.

آقای عبدالله همچنان گفته که از جنایات این افراد چشم‌پوشی نخواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان