جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

رهبر دستگیرشده گروه داعش در جوزجان: «من دهشت‌گر نیستم، روزگار پایم را به صف مخالفین کشاند!»

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مولوی حبیب‌الرحمان، رهبر گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان که همراه با بیش از 200 تن از نیروهای زیر امرش به نیروهای امنیتی این کشور تسلیم شده، می‌گوید که دهشت‌گر نیست و نارضایتی از حکومت افغانستان، پای او به صف مخالفین کشاند. او حالا خواهان یک زندگی عادی است.

این فرمانده داعش و نیروهای زیر امرش، صبح امروز پنج‌شنبه(11 اسد) همراه با سلاح و مهماتی که در در اختیار داشتند، از شهرستان درزاب به مرکز ولایت جوزجان منتقل شده‌اند. در تصاویری از نیروهای تسلیم‌شده داعش منتشر شده، بیشتر نیروهای این گروه را کودکان، نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهد.

مولوی حبیب‌الرحمان، صبح امروز در یک مصاحبه کوتاه به رسانه‌ها گفته است: «من آدم دهشت‌گر نیستم و این را همه مردم می‌دانند که یک ملای عادی ام، قبل از آن‌که به صفت مسوول گروه داعش فعالیتم را آغاز کنم، با قاری حکمت(مسوول عمومی گروه داعش در شمال افغانستان که دو ماه پیش کشته شد) کار می‌کردم و فعالیتم با او به صفت یک ملا امام بود.»

ISIS 2

 او افزود که پیشتر از آن، با طالبان کار می‌کرده و از دو ماه به این‌سو به عنوان مسوول عمومی گروه داعش در ولایت جوزجان تعیین شده بوده است.

 این مسئول گروه داعش دلیل پیوستن به طالبان و سپس به داعش را نارضایتی از حکومت افغانستان بیان کرد و گفت: «من یک مدرسه داشتم که برای طالبان درس می‌دادم و از همان زمان مورد پیگرد نیروهای دولتی قرار گرفتم تا آن‌که طالب شدم.»

 وی تأکید کرده است: «مه آدم دهشت‌گر نیستم و این موضوع را همه مردم می‌دانند. در نهایت مه یک ملای عادی هستم که روزگار پایم را به صف مخالفین کشید و حال از جنگ و سرگردانی‌ها در کوه و دشت خسته شدم و به همین دلیل خواستم تا از مخاصمت با دولت دست بکشم.»

 مولوی عبدالرحمن از دولت خواسته برای او زمینه کار را فراهم کند و در غیر آن، به عنوان یک فرد عادی به زندگی خود ادامه می‌دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان