جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

گروه داعش مسئولیت حمله انتحاری در کویته پاکستان را به عهده گرفت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

گروه داعش مسئولیت حمله انتحاری بر یک مرکز رأی‌دهی در شهر کویته پاکستان را به عهده گرفته است.

این حمله انتحاری صبح امروز چهارشنبه(3 اسد) در حالی رخ داد که درهای مراکز اخذ رأی به روی پاکستانی‌ها برای انتخابات پارلمانی این کشور گشوده شد.

به گزارش رسانه‌های پاکستان، یک حمله‌کننده انتحاری یک پاسگاه بازرسی را در نزدیکی یک مرکز اخذ رأی در شهر کویته هدف قرار داد.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، تاکنون 35 تن در این حمله انتحاری کشته‌ شده‌اند.

pak

هنوز آمار زخمی‌ها اعلام نشده است.

پیشتر گزارش شده بود که این حمله انتحاری 18 کشته و ده زخمی بر جاگذاشته است.

این در حالی است که در نتیجه حملات مختلف شبه‌نظامیان در هفته‌های پایانی مبارزات انتخاباتی در پاکستان، بیش از 180 تن به شمول سه نامزد انتخاباتی کشته شده‌اند.

با توجه به این تهدیدهای امنیتی، 800 هزار نیروی پلیس و ارتش پاکستان در بیش از 85 هزار حوزه رأی‌گیری، برای تأمین امنیت انتخابات این کشور مستقر شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان