جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

گزارش اتحادیه اروپا: ورود پناهجویان 44 درصد کاهش یافته است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اتحادیه اروپا در یک گزارش تازه گفته که در سال ۲۰۱۷، در مجموع ۷۲۸ هزار و ۴۷۰ تن برای درخواست مصونیت بین‌المللی به اتحادیه اروپا آماده‌اند که در مقایسه با سال ۲۰۱۶، ۴۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

این دومین سالی است که در شمار ورود پناهجویان به اتحادیه اروپا کاهش دیده می‌شود.

این روند در ۴ ماه نخست سال ۲۰۱۸ نیز ادامه داشته‌ است.

بر اساس گزارش اداره حمایت از پناهجویان اروپا، سوریه در صدر این جدول قرار دارد و شمار عمومی پناهجویان این کشور در اروپا، حدود ۱۵ درصد خوانده شده‌است. پناهجویان سوریه هم در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۰۸ هزار تن خوانده شده‌اند، در حالی‌که شمار آن‌ها در سال پیش از آن، به ۳۴۲ هزار تن می‌رسید.

refugees

به دنبال آن شهروندان عراق و افغانستان، هر کدام با 7 درصد پناهجو در جایگاه دوم، پاکستانی‌ها با ۴ درصد پناهجو در ردیف سوم و ایرانی‌ها با ۳ درصد در جایگاه چهارم قرار دارند.

به صورت مشخص در مورد افغانستان، در گزارش اداره حمایت پناهجویان اروپا آمده که شمار پناهجویان از افغانستان در سال ۲۰۱۶ به ۱۹۰ هزار تن می‌رسید که در سال ۲۰۱۷ تا ۵۰ هزار کاهش یافت.

از سوی دیگر، شمار پاکستانی‌ها هم که دو سال پیش تا مرز ۵۰ هزار می‌رسید، در سال ۲۰۱۷ به ۳۲ هزار تن رسیده و از ایرانی‌ها هم که پارسال تا ۱۹ هزار پناهجو بوده، در حالی‌که در سال ۲۰۱۶ به حدود ۴۲ هزار تن می‌رسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان