جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

عبدالله: عزل و نصب وزیران بر اساس موافقت‌نامه‌ ایجاد حکومت وحدت ملی صورت می‌گیرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی گفته که برکناری وزیران در قانون اساسی و موافقت‌نامه‌ تشکیل حکومت وحدت ملی صراحت دارد.

رئیس اجرایی افغانستان که امروز دوشنبه (21 جوزا) در نشست شورای وزیران در کابل سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: «وزیرانی که دست‌آورد و کارکرد خوب دارند، باید تقدیر شوند، این را می‌دانیم که عزل و نصب وزیران در قانون اساسی افغانستان و حال که موافقت‌نامه‌ی ایجاد حکومت وحدت ملی را داریم، در آن صراحت دارد».

آقای عبدالله همچنان گفته که عزل و نصب وزیران براساس قانون اساسی و موافقت‌نامه‌ی ایجاد حکومت وحدت ملی صورت می‌گیرد.

abdullah

او همچنان تأکید کرد، هر تصمیمی که در داخل حکومت گرفته می‌شود، باید در آن آبرو و حیثت کارمندان حفظ شود.

این در حالی است که دو روز پیش (شنبه، 19 جوزا) رئیس‌جمهور غنی با صدور حکمی، علی احمد عثمانی، وزیر انرژی و آب را برکنار کرد، اما ساعاتی بعد، عبدالله عبدالله با این تصمیم رییس‌جمهور مخالفت کرده و از آقای عثمانی خواست که به‌عنوان وزیر انرژی و آب به کارش ادامه دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان