جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

یوناما: هیچ توجیهی برای هدف قرار دادن عالمان و یا دیگر غیرنظامیان وجود ندارد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دفتر هیأت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان(یوناما) حمله بر گروهی از عالمان دین در کابل را محکوم کرده و آن را غیر قابل قبول خوانده است.

در یک خبرنامه‌ یوناما که امروز سه‌شنبه(15 جوزا) منتشر شده، آمده است: «هیچ توجیهی برای هدف قرار دادن عالمان و یا دیگر غیرنظامیان در هیچ زمانی و تحت هیچ شرایطی وجود ندارد. انجام این اعمال ممکن است جرم جنگی محسوب شود و کسانی که مسوول انجام چنین حملاتی هستند، باید به عدالت کشانیده شوند و پاسخگو باشند».

tadmachi

تادامیچی یاماموتو، نماینده‌ خاص دبیرکل سازمان ملل متحد برای افغانستان، گفته که نباید اجازه داده شود تا چنین حملاتی تصمیم جمعی برای پیشرفت در پایان دادن به جنگ در این کشور از طریق راه‌های صلح‌آمیز را تخریب کند.

این در حالی است که روز گذشته (دوشنبه، 14 جوزا) علمای سرتاسری افغانستان با برگزاری نشستی در کابل، جنگ و حملات انتحاری را حرام اعلام کردند. پس از این نشست، هنگامی که این علما در حال بیرون شدن از محل برگزاری مراسم بودند، هدف حمله انتحاری قرار گرفتند.

در این حمله بیش از 30 تن به شمول 7 عالم دین کشته و زخمی شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان