جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

جلوگیری از فروش گوشت اسپ به جای گوشت گاو در ولایت قندز

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت زراعت و مالداری افغانستان اعلام کرده که ریاست زراعت و مالداری ولایت قندز از فروش گوشت اسپ در قراردادی‌های خوابگاه دانشگاه این ولایت جلوگیری کرده است.

اکبر رستمی، سخنگوی وزارت زراعت و مالداری افغانستان در صفحه فیسبوک خود نوشته که تیم فنی و مسلکی ریاست زراعت و مالداری ولایت قندز از فروش گوشت اسپ به جای گوشت گاو در خوابگاه دانشگاه این ولایت جلوگیری کرده است.

آقای رستمی به نقل از مسوولان ریاست زراعت و مالداری ولایت قندز نوشته: « این اداره از قبل گزارش‌های مبنی بر فروش گوشت اسپ به جای گوشت گاو را دریافت کرده بودند و زمانی که هیأت بررسی کننده به قصابی‌ها می‌روند، می‌بینند که به جای گوشت گاو، گوشت اسپ فروخته می شود.»

House Meat

مسوولان ریاست زراعت قندز گفته که این ریاست گوشت ظبط شده را قرنطین کرده و مسوول فروش این گوشت‌ها نیز به نهادها عدلی و قضایی فرستاده شده است.

این در حالی است که هفته گذشته فرمانده پولیس ولایت بادغیس نیز اعلام کرد که در 10 سال گذشته کارمندان و سربازان پولیس در این ولایت گوشت فاسد شده خورده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان