جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تجاوز جنسی به دانش‌آموزان، جمهوری اسلامی ایران را تکان داد!

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

برخی صفحات مجازی و رسانه‌های غربی فارسی‌زبان، ویدیویی را منشتر کرده‌اند که در آن گفته می‌شود شماری از دانش‌آموزان یک مکتب پسرانه در تهران، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند.

در این ویدیوی منشتر شده، یکی از والدین به صورت برآشفته و عصبانی می‌گوید که به فرزندان‌شان در مکتب تجاوز شده است. این خبر مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران را نیز تکان داده است.

آیت‌الله علی خامنه‌یی، رهبر جمهوری اسلامی در واکنش به این موضوع، خواستار اشد مجازات برای عاملین تجاوز شده است. او در در نامه‌یی خطاب به رییس قوه قضاییه این کشور گفته است: «خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه، سریعا حدود الهی در رابطه با محکومین اجرا شود».

علی خامنه‌ای
آیت‌الله علی خامنه‌یی، رهبر جمهوری اسلامی ایران

در این مورد، فردی که گفته می‌شود به دانش‌آموزان تعرض کرده و هچنین آن‌ها تشویق به تجاوز کردن به یک‌دیگر نموده، بازداشت شده است. او اتهام تجاز را رد کرده، اما پذیرفته که مرتکب کارهایی نادرست و ناپسند شده است.

این اولین‌بار نیست که خبرهایی از تجاوز به دانش‌آموزان در جمهوری اسلامی ایران به گوش می‌رسد. چندی پیش نیز یکی از آموزگاران قرآن متهم به تجاوز به دانش‌آموزان پسر شده بود. اما این اولین‌بار است که موضوع تجاوز جنسی در جمهوری اسلامی ایران بحث‌برانگیز شده و از سوی مقامات بلندپایه این کشور جدی گرفته می‌شود.

با این‌که آمار رسمی در مورد کودک‌آزاری در ایران وجود ندارد، اما بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهند که در مقابل یک مورد کودک‌آزاری که فاش می‌شود، حداقل ۲۰ مورد دیگر پنهان می‌ماند.

boys-in-irna
این اولین‌بار نیست که خبرهایی از تجاوز به دانش‌آموزان در ایران به گوش می‌رسد

در همین راستا صندق حمایت از کودکان سازمان ملل، وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران، سازمان بهزیستی و انجمن حمایت از کودکان برای پیش‌گیری از کودک‌آزاری در این کشور، بر این باورند که اگر خانواده‌ها آموزش مناسب نبینند، فقط موارد منجر به آسیب بدنی شدید مورد توجه قرار می‌گیرد و بسیاری موارد در سکوت، فراموش می‌شوند.

در سال ۱۳۸۶ نماینده یونیسف در ایران با اشاره به مطالعات محدود صورت گرفته در ایران در مورد کودک‌آزاری و خشونت علیه کودکان، گزارش داد که طبق تحقیقات منطقه‌یی و محدودی که با کمک وزارت بهداشت این کشور در مورد کودک‌آزاری صورت گرفته، ۳۱ درصد کودکان یک تا سه سال، ۲۱ درصد کودکان ۶ تا ۱۰ سال و ۹ درصد کودکان ۱۲ تا ۱۸ سال در ایران مورد آزار و خشونت قرار می‌‌گیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان