جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

احتمال توزیع شدن زمین های کوه قورغ به حزب اسلامی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت شهرسازی و مسکن افغانستان گفته که احتمال دارد شهرک صد نمره‌ای دامنه‌ی کوه قورغ در اختیار حزب اسلامی قرار داده شود.

نیلوفر لنگر، سخنگوی وزارت شهرسازی و مسکن ساخت شهرک برای افراد حزب اسلامی را رد نکرده و گفته: «احتمال دارد در دامنه‎ی کوه قورغ یک شهرک برای مهاجران حزب اسلامی ساخته شود، اما این موضوع در حد یک طرح است و هنوز نهایی نشده است.»

پیش از این مسوولان اداره اراضی گفته بودند که رئیس جمهور روز شنبه (5 جوزا) از دامنه‌ی کوه قورغ دیدن کرده  و به وزارت شهرسازی دستور داده که برای وارثین شهدای نیروهای دفاعی-امنیتی، مهاجرین و عودت کنندگان و وارثین شهدای جامعه رسانه‌ای یک شهرک صد نمره‌ای در این زمین ها ساخته شود.

D13

گفته شده که ارگ ریاست جمهوری به دلیل حساسیت موضوع از رسانه‌ای ساختن دیدار روز شنبه رئیس جمهور غنی از دامنه کوه قورغ خودداری کرده است.

با این حال، فضل غنی حقمل، از مسوولان دفتر مطبوعاتی حزب اسلامی به روزنامه‌ی ۸صبح گفته که حکومت تا حال برای حزب اسلامی در کنار زمینه‌های دامنه‌ی کوه قورغ، برخی از ساحات را در چهارآسیاب و ده سبز کابل نیز برای احداث شهرک در نظر گرفته، ولی به گفته‌ی او حزب اسلامی تا حال هیچ یک از این زمین‌ها را نپسندیده است.

این در حالی است که پیش از این برخی از نمایندگان مجلس نیز گفته بودند که حکومت برنامه دارد که چند هزار جریب زمین از دامنه‌ی کوه قورغ را برای افراد حزب اسلامی اختصاص بدهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان