جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اولین انتخابات در کلمبیا پس از جنگ‌های داخلی به دور دوم رفت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

اولین انتخابات در کلمبیا بعد از جنگ‌های داخلی در این کشور پس از آن به دور دوم کشیده شد که هیچ یک از نامزدان نتوانستند 50 درصد آرا را کسب کنند.

با شمارش تقریبا همه‌ آرا، «ایوان دوکو»، نامزد محافظه‌کار با کسب نزدیک به 40 درصد آرا، بیشترین آرای این انتخابات را کسب کرد. این بیش از سهم 24.8 درصدی «گوستاوو پترو»، رقیب او از جناح چپ بود.

Columbia

این اولین انتخابات از زمانی است که حکومت این کشور و شورشیان فارک در سال 2016 میلادی توافق صلح امضا کردند که آن توافق باعث دو دستگی در افکار عمومی کلمبیا شده است.

آقای دوکو با توافق صلح مخالف است. چون می‌گوید بیش از حد با فارک مدارا می‌کند. اما آقای پترو، چریک سابق و شهردار سابق بوگوتا، از توافق حمایت می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان