جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

منیره یوسف‌زاده: کابل هنوز یک شهر معیاری نیست؛ تلاش می‌کنم تغییر بیاورم!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

منیره یوسف‌زاده که به عنوان معاون اجتماعی والی کابل معرفی شده، به خبرنامه می‌گوید، با وجود این‌که این پست جدید با ساختاری تازه است، اما او تلاش می‌کند در ولایت پرجمعیتی مثل کابل تغییر بیاورد. او می‌گوید تلاش می‌کند تا شهرستان‌های ولایت کابل را به مرکز ارتباط داده و وضعیت این ولایت را بهبهود ببخشد.

دقایقی پیش اداره ارگان‌های محلی از معرفی خانم یوسف‌زاده که پیش از این سخنگو و رییس اطلاعات و ارتباطات عامه این اداره بود، به عنوان معاون اجتماعی ولایت کابل خبر داد.

پیش از خانم یوسف‌زاده، دو معاون اجتماعی زن در ولایات هرات و ننگرهار گماشته شده‌اند.

خانم یوسف‌زاده به خبرنامه گفت: «خوشحال هستم که رهبری حکومت مرا بدون وابستگی به هیچ حزب و افراد قدرتمند و با توجه به ظرفیت و سابقه کاری‌‌ام، به اساس لزوم دید به عنوان معاون اموراجتماعی ولایت کابل معرفی کرد».

وی افزود: «شهر کابل، شهر پرجمعیتی است و مشکلات ساختاری بسیار دارد. در واقع هنوز این شهر یک شهر معیاری نیست و به قریه‌های کوچک می‌ماند».

معاون اموراجتماعی ولایت کابل در مورد برنامه‌هایش گفت: «تلاشم این خواهد بود که ولسوالی‌های کابل را به مرکز ارتباط دهیم و وضعیت را بهبود ببخشیم».

monira

به گفته وی، ولایت کابل همیشه تشکیل مردانه داشته و زنان در این ساختار مشکلات بسیار داشتند. او تلاش خواهد کرد که به مشکلات حقوقی و قانونی زنان در ولایت کابل رسیدگی کرده و ارتباط مستحکمی بین مردم و حکومت ایجاد نماید.

خانم یوسف‌زاده در مورد برنامه سوم کاری‌اش خاطرنشان کرد: «می‌خواهیم ارتباط قوی و سیستماتیک بین مرکز ولایت با نهاد‌های آموزشی ‌به خصوص نهاد‌های تحصیلات عالی کشور برقرار کنیم».

او به خبرنامه گفت که تا چند روز دیگر رسما به این پست جدید معرفی شده و با همکاری ریاست‌های دومی و سومی ولایت کابل، آغاز به کار خواهد کرد.

معاون اموراجتماعی ولایت کابل در مورد این پست تصریح کرد: «این پست جدید است، با ساختار تازه، و در این شهر پر جمعیت مشکلات خود را دارد. من برای حل مشکلات در حیطه صلاحیت خودم تلاش می‌کنم که تغییر بیاورم».

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان