جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

امریکا رییس بانک مرکزی ایران را تحریم کرد/ تأکید اروپا بر یافتن راه‌حل فوری ادامه تجارت با ایران

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

در ادامه دور جدید تحریم‌های امریکا پس از خروج این کشور از توافق هسته‌یی ایران(برجام)، وزارت مالیه آمریکا ولی‌الله سیف، رئیس بانک مرکزی ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

در عین حال، در یک بیانیه وزارت مالیه آمریکا آمده که علی طرزعلی، معاون بخش بین‌الملل بانک مرکزی ایران و ارس حبیب، مدیر بانک بلاد اسلامی عراق را هم به همراه آقای سیف در لیست تحریم‌های جدید قرار گرفته است.

در بیانیه وزارت مالیه آمریکا از فردی به نام محمد جعفر قصیر نام برده شده که به عنوان نماینده حزب‌الله لبنان با همکاری سپاه پاسداران ایران، پول منتقل می‌کرده است و شامل تحریم‌های ثانویه است.

Waliullah saif

هفته پیش دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا رسما اعلام کرد که کشورش از توافق هسته‌یی میان ایران و شش قدرت جهانی خارج شده است.

هم‌زمان با این، روز گذشته(سه‌شنبه، 25 ثور) نمایندگان ایران و اروپا برای بحث درباره چگونگی حفظ توافق هسته‌یی پس از خروج آمریکا، در بروکسل دیدار و گفت‌وگو کردند. اتحادیه اروپا می‌گوید که اروپایی‌ها به دنبال یافتن راه‌حلی فوری برای ادامه تجارت با ایران هستند.

این گروه قرار است هفته آینده جلسه‌یی در سطح معاونان وزارت خارجه در شهر وین برگزار کنند که به درخواست ایران و در چارچوب برجام انجام می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان