جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

دوستم: صلح با طالبان باید از موضع قدرت صورت بگیرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان گفته که صلح با گروه طالبان باید از موضوع قدرت صورت بگیرد، نه از موقف ترحم و ضعف.

آقای دوستم در حالی این اظهارات را مطرح کرده که به گفته‌ی او، رد پیشنهاد صلح حکومت وحدت ملی از سوی گروه طالبان، این حکومت را در موضع ضعیف قرار داده است.

معاون اول ریاست جمهوری گفته “با دعوت کردن طالبان به صلح با یک صدای آهسته، ما باخته ایم. این روش در آینده نیز نتیجه نمی دهد. سیاست مصالحه باید از موقف قوت باشد نه ضعف.”

doston

 دوستم تأکید کرده که برای سرکوب هراس افگنان در افغانستان یک برنامه‌ی شش ماهه دارد که این برنامه با از بین بردن عنصرهای وابسته به طالبان در شمال این کشور آغاز می شود.

این در حالی است که چند ماه پیش رئیس جمهور غنی در دومین نشست روند کابل پیشنهاد صلح را به طالبان ارائه کرد اما گروه طالبان آن را توطیه خوانده و رد کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان