جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حملات موشکی از سوریه و اسراییل به یکدیگر

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ارتش اسرائیل اعلام کرده که در ساعات اولیه بامداد امروز پنجشنبه(۲۰ ثور) نیروهای وابسته به سپاه پاسداران ایران در سوریه، حدود ۲۰ موشک را به سمت مواضع نیروهای اسرائیل در بلندی‌های جولان شلیک کرده‌اند.

ارتش اسرائیل اعلام کرده که تعدادی از این موشک‌ها ره‌گیری شده‌اند.

این در حالی است که ساعاتی بعد از این حملات، رسانه‌های دولتی سوریه اعلام کردند که اسرائیل منطقه الکسوه در نزدیکی دمشق را هدف قرار داده است.

Missile

حکومت سوریه نیز گفته شماری از موشک‌های اسرائیل را ره گیری و منهدم کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، پیشتر یک مقام ارتش اسرائیل، نیروهای سپاه پاسداران و نیروی قدس را متهم کرد که به سمت مواضع نیروهای اسرائیلی موشک پرتاپ کرده‌اند و نیروهای اسرائیلی به این حمله پاسخ داده‌اند.

ارتش اسرائیل می‌گوید، سیستم دفاعی «گنبد آهنین» تعدادی از این راکت‌ها را ره‌گیری کرده و این حملات هیچ تلفات یا مجروحی نداشته است.

این در حالی است که شبکه «المیادین» می‌گوید، نیروهای سوریه در واکنش به حمله نیروهای اسرائیل بر یک منطقه در القنیطره پاسخ داده‌اند.

https://twitter.com/IDFSpokesperson/status/994342844671414272?tfw_site=RadioFarda_&ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.radiofarda.com%2Fa%2Fisrael-iran-projectiles%2F29217923.html

رویترز می‌گوید، طی ماه‌های اخیر، اسرائیل حملاتی را به مواضع نیروهای حزب الله و ایران در سوریه انجام داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان