جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رد توقف توزیع تذکره‌های الکترونیک از سوی اداره ثبت احوال نفوس و ارگ ریاست جمهوری

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به دنبال برخی گزارش‌ها در مورد توقف مجدد توزیع تذکره‌های الکترونیک در افغانستان، سخنگوی اداره ثبت احوال نفوس در گفتگو با خبرنامه، این گزارش‌ها را رد کرد. ارگ ریاست جمهوری نیز به خبرنامه می‌گوید که این پروسه تازه شروع شده و به هیچ‌وجه متوقف نخواهد شد.

ساعتی پیش خبرگزاری رصد به نقل از منابعی در ارگ ریاست‌جمهوری اعلام کرد که توزیع تذکره‌های الکترونیک به دلیل اختلافات در رأس حکومت وحدت‌ملی، تا امر بعدی رئیس‌جمهور، متوقف شده است.

اما روح‌الله احمدزی، سخنگوی اداره ثبت احوال نفوس در گفت‌وگو با خبرنامه، توقف توزیع تذکره‌های الکترونیک را رد کرد.

آقای احمدزی خاطرنشان کرد: «ما فقط وسایل توزیع تذکره‌های الکترونیک را از مرکزی که قبلا در آن ثبت‌نام صورت می‌گرفت، انتقال داده‌ایم».

ashraf ghani

او تأکید کرد: «قرار است چندین حوزه دیگر برای تذکره‌های الکترونیک آغاز به کار کند که با تأمین امنیت این مراکز، مکان‌های آنان برای مردم اعلان خواهد شد».

دواخان مینه‌پال، معاون سخنگوی ریاست جمهوری نیز به خبرنامه گفت: «این پروسه تازه شروع شده و به هیچ وجه متوقف نخواهد شد».

رییس‌جمهور افغانستان پنج‌شنبه گذشته(13 ثور) روند توزیع تذکره‌های الکترونیک را آغاز کرد، اما رییس اجراییه حکومت آغاز این روند را غیرمشروع خواند و با آن مخالفت نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان