جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

فوری/ مخالفت ریاست اجراییه با آغاز روند صدور تذکره‌های الکترونیک/ عبدالله امروز موضع‌گیری می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

به دنبال آغاز روند صدور تذکره‌های الکترونیک با حضور رییس‌جمهور افغانستان، منابعی به خبرنامه می‌گویند که ریاست اجرایی حکومت با آغاز این روند مخالف است.

یک منبع به خبرنامه گفته است که داکتر عبدالله با آغاز روند صدور تذکره‌های الکترونیک مخالف است و وی امروز در این زمینه موضع‌گیری می‌کند.

پیش از این در نتیجه اختلاف نظرها و مخالفت‌های رهبران حکومتی و سیاسی از جمله داکتر عبدالله با آغاز روند صدور تذکره‌های الکترونیک، این روند متوقف شده بود، اما امروز بار دیگر رییس‌جمهور افغانستان بدون در نظرداشت توافق رییس اجرایی حکومت و رهبران سیاسی، این روند را آغاز کرده است.

رییس اجرایی افغانستان در کنفرانس مطبوعاتی امروز: پاکستان خانه اصلی طالبان است

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان