جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیته مصونیت خبرنگاران خواستار رسیدگی فوری به زخمی‌ها و خانواده‌های جان‌باختگان خبرنگار در کابل شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیته مصونیت خبرنگاران افغانستان در پی کشته شدن 8 خبرنگار و تصویربردار در حمله انتحاری امروز دوشنبه(10 ثور) کابل، خواستار رسیدگی حکومت افغانستان به زخمی‌ها و خانواده‌های شهدا شده است.

بر اساس آماری که کمیته مصونیت خبرنگاران اعلام کرده، در حمله انتحاری امروز هشت خبرنگار جان باخته و شش تن دیگر زخمی شده‌اند.

 در یک خبرنامه کمیته مصونیت خبرنگاران آماده است: «با درد و دریغ دشمنان تاریک دل کشور امروز باز دست به وحشت و دهشت زده و در دو حمله پی هم انتحاری، شماری از هموطنان بی گناه ما را که چندتن از اعضای خانواده رسانه‌یی کشور نیز مشمول آن است، شهید و زخمی ساختند».

reporters

این خبرنامه خاطرنشان کرده است: «دشمنان روشنی و روشنگری پس از انفجار نخست در شش درک شهرکابل، جمعی از خبرنگاران را که برای پوشش این رویداد خونین آمده بودند، به گونه خیلی مکارانه هدف قرار داده، به شهادت رساندند».

کمیته مصونیت خبرنگاران افغانستان از حکومت این کشور خواسته که هرچه عاجل‌تر هرگونه کمک لازم و ممکن را با زخمیان این رویداد انجام داده و نیز به نیازمندی‌های خانواده‌های جان باختگان رسیدگی نماید.

https://twitter.com/ajsc_afg/status/990855738015797249

این کمیته یادآور شده که در حد توان خویش، هرگونه کمک ممکن و لازم را با مجروحین و نیز خانواده‌های جان‌باختگان انجام می‌دهد.

گروه داعش مسئولیت حملات انتحاری امروز کابل را به عهده گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان