جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تکمیلی/ افزایش تلفات حملات انتحاری کابل به 21 کشته و 27 زخمی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها از تلفات دو حمله انتحاری امروز دوشنبه(10 ثور) در کابل، وزارت صحت عامه به خبرنامه می‌گوید که در این رویدادها 21 تن کشته و 27 تن دیگر زخمی شده‌اند.

وحید مجروح، سخنگوی وزارت صحت عامه به خبرنامه گفت که در نتیجه دو حمله انتحاری امروز  در کابل، 21 کشته و 27 زخمی به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

این در حالی است که در میان تلفات این رویداد، هفت خبرنگار و عکاس حضور دارند.

در رویدادهای امروز، نخست یک حمله کننده انتحاری سوار بر موترسایکل خود را در مقابل ریاست امنیت ملی در منطقه شش درک منفجر کرد.

photographers

یک ساعت پس از آن، حمله کننده دوم در حالی که کمره عکاسی در دست داشته، خود را در پوشش خبرنگار و عکاس به محل رویداد رسانده و در میان خبرنگاران و نیروهای امنیتی، دست به حمله انتحاری زده است. این حمله سبب افزایش تلفات و جان باختن سه خبرنگار و سه تصویربردار و همچنین زخمی شدن یک تصویربردار دیگر شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان