پس‌گیری بخش‌های از دست رفته «بازار آق‌تیپه» توسط نیروهای کوماندو

توسطروایت زنده

اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۸, ۱۴۰۲

پس از سقوط بخش‌هایی از «بازار آق‌تیپه»، مرکز شهرستان قلعه زال ولایت قندز، نیروهای ویژه کوماندوی اردوی ملی افغانستان توانستند در زودترین فرصت، این بخش‌ها را از طالبان پس بگیرند.

در یک خبرنامه نیروهای کوماندو آمده است که بخشی از بازار آق‌تیپه‌ شهرستان قلعه زال ولایت قندز که در نبرد روز گذشته(شنبه، 8 ثور) وعقب‌نشینی پولیس به دست طالبان افتاده بود، دوباره به ساعت ۹ همان روز(شنبه)، توسط کوماندوها پس گرفته شد .

بر اساس این خبرنامه، حوالی ساعت ۵ صبح روز شنبه هراس‌افگنان با حمله بر پاسگاه‌های پولیس محلی وخیزش‌های مردمی موفق شدند بخشی از بازار آق‌تیپه را تصرف کنند که با رسیدن کوماندوها در محل، این بازار پس گرفته شد و در درگیری‌های کوماندوها با هراس‌افگنان، ۹ هراس‌افگن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند که اجساد ۵ تروریست در میدان باقی مانده است.

خبرنامه نیروهای کوماندو خاطرنشان کرده که در این در گیری هیچ آسیبی به این نیروها نرسیده و آن‌ها در حال پیشروی و دشمن در حال فرار می‌باشد.

نیروهای کوماندو خاطرنشان کرده‌اند که سه نقطه محل تجمع دشمن در ولسوالی قلعه زال مورد آماج هوایی هواپیمای سوپرتوکانو A29 قرار گرفته که جزییات تلفات آن در دسترس نیست.

photo_2018-04-29_09-03-23

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *