جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

امرالله صالح: اکثر حملات شهری با استفاده از نام داعش، تقلبی است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

به دنبال حمله انتحاری بر مرکز توزیع تذکره در غرب کابل، امرالله صالح، رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان به این باور است که اکثر حملات شهری با استفاده از نام داعش، تقلبی است و توسط هسته‌های طالبان انجام می‌شود.

آقای صالح در مطلبی در صفحه فیس‌بوکش نوشته است: «هسته‌های خوابیده و احتیاطی طالبان و گروه حقانی که انتحاری را پرورش و نگهداری می‌نمایند، در برابر پول زیاد این حملات را انجام داده و می‌گذارند داعش مسئولیت را بگیرد».

صالح افزوده است: «در حقیقت یک معامله تنگاتنگ در سازمان‌دهی و انجام چنین حملات بین گروه حقانی، آی‌اس‌آی و داعش وجود دارد. در اهداف کلان، شیوه عملیات و عقبه حمایتی، هیچ تفاوتی میان طالب و داعش وجود ندارد».

amrullah salah

او در ادامه اظهار کرد: «اگر مردم در جریان اعترافات واقعی و دست‌نخورده کسانی که از نشانی داعش دستگیر شده‌اند، قرار گیرند، معلوم می‌شود که اکثرشان در واقع اعضای فعال طالبان اند».

شمار تلفات حمله انتحاری روز یک‌شنبه(2 ثور) در کابل به ۶۹ کشته افزایش یافته است. در این حمله نزدیک به ۱۲۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان