جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

معرفی وزیر مخابرات و رییس دفتر او به دادستانی به خاطر عدم ارائه اطلاعات به رسانه‌ها

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون نظارت دسترسی به اطلاعات وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و رئیس دفتر او را بهدلیل به خودداری از ارائه اطلاعات به یکی از رسانه‌ها در مورد کارکرد این وزارت، به  دادستانی معرفی کرده است.

پیش از این «روزنامه افغانستان ما»، از عدم ارائه اطلاعات از سوی وزارت مخابرات در پیوند به چگونگی جمع آوری ۱۰ درصد محصول مخابراتی، به کمیسیون نظارت دسترسی به اطلاعات شکایت کرده بود.

در یک خبرنامه کمیسیون نظارت دسترسی به اطلاعات در این مورد آمده که این کمیسیون در ۲۹ حوت ۱۳۹۶ در یک نامه رسمی از وزارت مخابرات خواسته بود اطلاعات مورد نظر را در اختیار این روزنامه قرار دهد، اما این وزارت با بی‌اعتنایی کامل، نه تنها اطلاعات مورد نظر را ارایه نکرده، بلکه به نامه رسمی این کمیسیون نیز پاسخ نداده است.

Telecommunications

بر اساس ماده بیست و ششم قانون دسترسی به اطلاعات، امتناع از ارائه اطلاعات به متقاضی، بدون ارائه دلايل موجه و عدم رعايت تصاميم و طرزالعمل‌های کمیسیون، تخلف از احکام قانون شناخته می‌شود. بنابه این دلایل، کمیسیون نظارت دسترسی به اطلاعات، در نشست دو روز پیش خود، وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و رئیس دفتر وی را به دادستانی معرفی کرده تا تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان