جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حمله موشکی به یک فرودگاه نظامی در سوریه/ امریکا این حمله را رد کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رسانه‌های سوریه از حمله موشکی آمریکا به فرودگاه نظامی «التیفور» واقع در حومه شرقی شهر «حمص» و واکنش پدافند هوایی ارتش سوریه به این حمله خبر دادند.

یک منبع در گفتگو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک عنوان داشته که پدافند هوایی ارتش سوریه توانسته تعدادی از موشک‌هایی را که به سمت فرودگاه نظامی التیفور شلیک شده بود، رهگیری و نابود کند.

نیروهای دفاع هوایی سوریه دست کم ۸ موشک شلیک شده به سمت این فرودگاه نظامی را نابود کردند.

صدای انفجارهای پی در پی در اطراف این فرودگاه به گوش رسیده و گفته شده که موشک‌ های شلیک شده به سمت فرودگاه التیفور، آمریکایی بوده است.

american navi

تلویزیون سوریه با پخش تصاویر این حمله موشکی گزارش داد که دست کم ۵ موشک آمریکایی از نوع توماهوک از کشتی‌های جنگی آمریکایی در دریای مدیترانه با عبور از حریم هوایی لبنان به فرودگاه نظامی تی.4 در حمص اصابت کرد.

اما وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای گفت که ارتش این کشور حمله‌یی هوایی در سوریه انجام نداده است.

«کریستوفر شروود»، از سخنگویان پنتاگون در بیانیه‌یی ضمن تکذیب نقش آمریکا در چنین حمله‌یی نوشت: «با این حال ما اوضاع را دنبال می‌کنیم و از تلاش‌های جاری دیپلماتیک برای مسئول شناختن کسانی که در سوریه یا سایر نقاط از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده‌اند، حمایت می‌کنیم».

پیشتر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا همتای سوری خود را به پرداخت تاوان سنگین به بهانه حمله شیمیایی به شهر دوما تهدید کرده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان