جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

حمله موشکی شبه‌نظامیان یمنی به عربستان سعودی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

در حالی که جنگ یمن وارد چهارمین سال خود شده است، شبه‌نظامیان مخالف عربستان در یمن، شب گذشته(یک‌شنبه 5 حمل) با پرتاب هفت موشک بالستیک، چندین فرودگاه‌ را در عربستان هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش‌ها، يگان موشکي يمن با استفاده از موشک «برکان 2 اچ» فرودگاه بين‌المللي ملک خالد را در رياض و همچنين فرودگاه منطقه‌اي اب‌ها در عسير، جنوب عربستان را با موشک «قاهر 2 ام» هدف قرار داد.

فرودگاه جيزان در جنوب عربستان و چند هدف ديگر نيز با چند موشک بالستيک «بدر» مورد هدف قرار گرفت.

 Saudi Arabia

اقدام شبه‌نظامیان يمن در حمله موشکي به چند نطقه در عربستان، از نظر زماني با زمان آغاز حملات هوايي عربستان سعودي به يمن در بيست و ششم مارچ 2015همزمان شده است.

گزارش شده که موشک‌هاي شليک شده به سمت چندين هدف در عربستان به اهداف مورد نظر برخورد کرده و دفاع هوايي عربستان نتوانسته اين موشک‌ها را هدف قرار دهد.

در این مورد، خبرگزاري دولتي عربستان سعودي اعلام کرد که در مجموع هفت موشک از يمن به عربستان سعودي شليک شد که بر اثر آن، يک شهروند مصري جان خود را از دست داد.

https://www.youtube.com/watch?v=2IsMSRZNgF0

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان