جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

طالبان افغانستان منتظر فشارهای مذهبی و اجتماعی باشند!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

فرمانده عمومی نیروهای امریکایی و ناتو در افغانستان می‌گوید که در سال 2018 میلادی، در کنر فشارهای نظامی و دیپلماتیک بر گروه طالبان، فشارهای مذهبی و اجتماعی نیز بر این گروه وارد خواهد شد.

جنرال جان نیکلسن با بیان این‌که رئیس‌جمهور افغانستان یک پیشنهاد سخاوت‌مندانه صلح را به طالبان ارائه کرده که امید به آینده را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: «امسال ما شاهد فشارهای اجتماعی بر طالبان برای صلح خواهیم بود، انتخابات برگزار خواهد شد، مردم افغانستان رهبر آیندۀ شان را انتخاب خواهند کرد، فشارهای مذهبی با برگزاری نشست علما در اندونزی و جاهای دیگر بر طالبان وارد خواهد شد تا مشروعیت دینی جهاد در افغانستان را از آن‌ها دور سازد».

وی که امروز دوشنبه(28 حوت) با خبرنگاران در کابل سخن می‌گفت، در مورد فعالیت‌های جنگی در سال 2018 در افغانستان گفت: «جنگ امسال ادامه خواهد یافت، اما نیروهای خارجی در میدان نبرد حضور نخواهند داشت. نیروهای خارجی نیروهای افغان را مشوره و آموزش خواهند داد و این گونه پروسه صلح و عملیات‌های نظامی در برابر طالبان به صورت موازی پیش خواهد رفت».

nickolson

فرمانده عمومی نیروهای امریکایی و ناتو در افغانستان در عین در مورد فشارهای دیپلماتیک بر طالبان تصریح کرد که امریکا فشارهای خود را بر پاکستان وارد خواهد ساخت تا به روند مصالحه و پروسۀ صلح افغانستان گردن نهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان