جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

برنامه امریکا برای تجهیز نیروی هوایی ارتش افغانستان با هواپیماهای AC-208

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نیروی هوایی امریکا در ادامه برنامه خود برای تجهیز نیروی هوایی ارتش افغانستان، تصمیم دارد تا در مرحله اول، هفت فروند از هواپیمای جنگی یک ماشینه AC-208 را در اختیار این نیروها قرار دهد.

قرار است این هواپیماها بر اساس یک قرارداد ۸۶ میلیون دالری با یک شرکت امریکایی، در اختیار نیروهای هوایی ارتش افغانستان قرار گیرد.

AC-208

این هواپیماها به گونۀ طراحی شده‌اند که علاوه بر مهماتی که به صورت دقیق هدایت می‌شود، دارای سیستم نظارتی نیز می‌باشند؛ سیستمی که به سادگی شورشیان را هدف قرار خواهد داد.

این هواپیما در یک زمان قادر به حمل چهار میزایل AGM-114 Hellfire و دو راکت ۷۰ میلی‌متری است که هر کدام آن قادر به نشانه‌گیری هدف به صورت دقیق است. این هواپیما در کنار هواپیماهای نوع A-29 Supter Tucano فعالیت خواهد کرد که خلبانان افغان چگونگی استفاده از آن را آموزش دیده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان