جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نی: دسترسی به اطلاعات بدتر شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سازمان حمایت کننده رسانه ها – نی – اعلام کرده که دسترسی به اطلاعات در حکومت وحدت ملی اخیرا بدتر شده است.

این سازمان ضمن انتقاد شدید از محدودیت بر دسترسی به اطلاعات خواستار همکاری نهادهای حکومتی با رسانه ها شده است.

نی در عین حال از انواع ابزارهای فشار بر خبرنگاران و رسانه ها سخن گفته و اعلام داشته که در مواردی چون مذاکرات حکومت با جمعیت اسلامی، روند صلح با طالبان، آمار تلفات حملات تروریستی و عقد قراردادهای کلان ملی اطلاعات در دسترس خبرنگاران قرار نمی گیرد.

Afghanistan Media mic

نی از نهادهای نظیر ریاست پاسپورت و شفاخانه ها نامبرده و اعلام داشته که در بسیاری موارد از خبرنگاران خواهان مکاتب می شوند و از ارائه اطلاعات خودداری می کنند.

این تازه ترین اعلامیه ای است که دفتر حمایت از رسانه ها نسبت به افزایش محدودیت و عدم دسترسی به اطلاعات ارائه کرده و وضعیت دسترسی به اطلاعات را بدتر می خواند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان