جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نمایندگان غزنی: برخورد کابل با مسئله قره باغ تبعیض آمیز است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شماری از نمایندگان غزنی در مجلس نمایندگان افغانستان برخورد حکومت این کشور با مسئله شهرستان قره باغ ولایت غزنی را تبعیض آمیز خوانده و خواهان اعزام هئیت متفاوت از گذشته شده اند.

محمد علی اخلاق یکی از نمایندگان غزنی در کنفرانس خبری در مقر پارلمان خواهان رسیدگی عادلانه به آنچه که او جنایت های اخیر در قره باغ خواند شد و گفت که تا کنون 18 تن از شهروندان قره باغی کشته شده و 14 تن دیگر نیز در اسارت به سر می برند.

ghazni parliament members
کنفرانس امروز شماری از نمایندگان غزنی در مجلس نمایندگان / منبع: طلوع نیوز

آقای اخلاقی در عین حال تصریح کرد که دو تن دیگر اخیرا در مسجدی در قره باغ کشته شده اند.

در همین حال محمد عارف رحمانی عضو دیگر مجلس نمایندگان از ولایت غزنی خواهان اعزام هئیت معتدل دیگر به این ولایت شد تا بررسی مجددی را در این زمینه انجام دهد.

قره باغ اخیرا صحنه ای از تنش های فزاینده شده و شماری از ساکنان پشتون نشین آن برای حدود شش روز بزرگ راه کابل-قندهار را در اعتراض به کشته شدن دو تن از ساکنان روستای شیرآباد بسته بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان