جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

اولین عملیات زمستانی؛ آغاز از میدان وردک و 65 کشته و زخمی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقامهای محلی در ولایت میدان وردک از آغاز عملیات زمستانی در این ولایت خبر داده و گفته اند که تا کنون 24 شورشی کشته و  دست‌کم 20 تن دیگر زخمی شده اند.

دفتر رسانه‌های والی میدان وردک گفته است که این عملیات زیر نام «خالد 96» از چهار روز به این سو در این ولایت آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

در خبرنامه‌ی نشر شده از سوی دفتر رسانه‌های این ولایت هم‌چنان آمده که 6 فرمانده مشهور مخالفان مسلح در این عملیات بازداشت شده‌اند.

maidan wardak

از سوی هم، ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان با نشر خبرنامه‌ای از راه اندازی عملیات ویژه در شهرستان نرخ ولایت میدان وردک خبرداده و گفته است که در این عملیات، 21 تن از اعضای شبکه حقانی کشته شده اند. در خبرنامه‌ی امنیت ملی هم‌چنان آمده است که در نتیجه‌ی این عملیات، 5 فرمانده مهم شبکه حقانی نیز بازداشت شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان