جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

پیشکش 60 هزار دالری دولت سویس برای زندگی در یکی از روستاهای کوهستانی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

شهرک آلبینان در سویس یکی از چندین شهرک‌های کوهستانی این کشور است که در این اواخر به دلیل کوچ بسیاری از باشندگان این شهرک به مرکز شهر، با ویرانی و تعطیل روبرو است.

شهرک آلبینان در یک دره‌ی جذاب در ارتفاع 1300 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده که براساس گفته‌های مسوول شهرداری این شهرک از منظره‌های طبیعی فوق‌العاده و نور آفتاب برخوردار می‌باشد.

بیت جوست، مسوول شهرداری این شهرک می‌گوید که در یک سال گذشته بسیاری از باشندگان، این شهرک را ترک کرده و به مرکز شهر کوچ کرده‌اند. اکنون، تنها 240 نفر در این شهرک باقی مانده‌اند که از میان آنان فقط 7 کودک با استفاده از اتوبوس به مکاتب شهرک‌های دیگر می‌روند. به گفته‌ی آقای جوست پس از کوچ کردن باشندگان از این شهرک آنان مجبور به بستن مکتب این شهرک شدند.

پس از خروج باشندگان از این شهرک، مسوولان تصمیم گرفته اند تا به خانواده‌هایی که داوطلبانه به این شهرک می‌آیند 70 هزار فرانک سویسی را برای تعمیر یا خرید خانه‌شان پیشکش کند.

براساس قانونی که مسوولان این شهرک تصویب کرده‌اند، رقم پیشکش شده‌ی 70 هزار فرانکی به زوج‌های پایین‌تر از سن 45 سال و هم‌چنان به زوج‌های بالاتر از 45 سال رقم 25 هزار فرانک سویس و 10 هزار فرانک برای هر کودک آنان در نظر گرفته شده است. در همین حال، در صورت ترک دوباره‌ی این شهرک بعد از تعمیر و یا خرید خانه، آنان مکلف اند تا رقم ذکر شده را بازگردانند.

Swiss4

Swiss2

Swiss10

Swiss11

Swiss5

Swiss6

Swiss

Swiss7

Swiss0

Swiss9

Swiss8

Swiss12

Swiss3

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان