جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

حمله خونین دیگر؛ کشته و زخمی شدن 20 نظامی ارتش در حمله انتحاری کابل

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع ملی افغانستان گفته است که در حمله‌ی انتحاری امروز در منطقه چهارراهی قنبر در ناحیه‌ی پنجم شهر کابل، 15 نظامی ارتش کشته شده و 4 تن دیگر زخمی شده‌اند.

این انفجار حوالی ساعت 4 بعد از ظهر امروز در مقابل دروازه ورودی دانشگاه نظامی مارشال فهیم رخ داد.

qanber2
در حمله‌ی انتحاری امروز در ناحیه پنچم شهر کابل، 15 نظامی ارتش کشته و 4 تن دیگر زخمی شده‌اند

جنرال دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع گفته است که انتحار‌کننده، یک موتر مربوط به دانشجویان دانشگاه نظامی مارشال فهیم را که در حال خارج شدن از محل بود، هدف قرار داده است.

این حمله در حالی رخ داده است که در اواخر روز گذشته در هنگام ادای نماز در مسجد امام زمان در غرب کابل نیز حمله‌ی انتحاری خونین جان نزدیک به 60 تن را گرفت و بیش از 50 نفر دیگر را زخمی ساخت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان