جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

پس از 6 ساعت درگیری؛ پایان حمله طالبان به فرودگاه کابل با 5 کشته و زخمی و شلیک بیش از 20 راکت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از حدود 6 ساعت درگیری، حمله‌ی مهاجمان به فرودگاه بین المللی حامد کرزی پایان یافت.

نجیب دانش، سخنگوی وزارت امور داخله در صحبت با رسانه‌ها شلیک بیش از 20 راکت به این فرودگاه را تایید کرده و گفته که در این حمله یک عضو یک خانواده کشته و 4 تن دیگر‌شان زخمی شده‌اند.

آقای دانش در حساب کاربری تویتر خود از پایان عملیات پاک‌سازی خبرداده و از کشته شدن 3 مهاجم خبر داده است.

https://twitter.com/NajibDanish2/status/913017022707060736

حوالی ساعت 11:30 قبل از ظهر امروز، به دنبال شلیک چندین راکت به فرودگاه بین المللی حامد کرزی، پروازهای داخلی و خارجی از این فرودگاه متوقف شد.

ذبیح الله مجاهد که خودش را سخن‌گوی طالبان می‌خواند، مسوولیت حمله بر فرودگاه حامد کرزی را بر عهده گرفته و هدف آنرا چرخبال وزیر دفاع آمریکا خوانده است.

وزیر دفاع آمریکا و دبیر‌کل ناتو در کابل

 حمله به فرودگاه کابل در حالی صورت گرفته است که جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا و ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو صبح امروز وارد کابل شدند تا با رییس‌جمهور افغانستان و سربازان خارجی مستقر در این کشور دیدار و گفت‌و‌گو کنند.

https://twitter.com/ResoluteSupport/status/912898747587268610

رییس‌جمهور غنی ساعاتی پس از این رویداد در نشست خبری همراه با وزیر دفاع امریکا و دبیر کل ناتو، این حمله را بزدلانه خوانده و گفت که نیروهای ویژه‌ی ارتش در برابر این حمله واکنش جدی نشان داده‌اند.

جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا نیز این حمله را جنایت دانسته و گفت که نیروهای امنیتی افغانستان مثل سایر حملات در دیگر ولایت ها، در برابر این حمله واکنش داشته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان