جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

سنگین وزن‌ترین زن جهان در سن 37 سالگی درگذشت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ایمان احمد عبدالعاطی زن مصری که با داشتن نزدیک به 500 کیلوگرام وزن، به عنوان سنگین‌ترین زن در جهان شناخته می‌شد، امروز در گذشت.

در هنگام تولد

اعضای خانواده‌ی خانم ایمان گفته‌اند که او در زمان تولد 5 کیلوگرام وزن داشت و از همان زمان شرایط جسمی او حکایت از اختلال “فیلاریاز لنفاوی” داشته است.

پس از یازده سالگی

روزنامه‌ی انگلیسی دیلی میل گزارش داده که خانم ایمان هنگامی که یازده سال داشت، قدم زدن برایش دشوار شد و از آن به بعد به دلیل داشتن وزن بیش از حد، نتوانست راه برود.

https://twitter.com/ottoclinton/status/912251445856002049

کاهش وزن

ایمان احمد عبدالعاطی در ماه اپریل سال جاری با انتخاب رژیم خاص غذایی توانست 300 کیلوگرام یعنی بیش از نیمی از وزنش را کاهش دهد. سال گذشته نیز او موفق شده بود که با توجه به توصیه‌های پزشکان پیرامون رژیم غذایی او، 90 کیلوگرام از وزنش را کاهش بدهد.

در 37 سالگی

در نهایت خانم ایمان صبح امروز در اثر عوارض ناشی از وزن زیاد، بیماری قلبی و نارسایی کلیوی در سن 37 سالگی در بیمارستانی در امارات درگذشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان