جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

اشتغال‌زایی در بغلان؛ توزیع 15 موتر سایکل برای قربانیان انفجار ماین

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

موسسه‌ی خدمات ماین پاکی ملل متحد در ولایت بغلان برای 15 تن از قربانیان جنگ و انفجار ماین در این ولایت، موترسایکل زرنج توزیع کرده است.

مقامات محلی ولایت ناامن بغلان گفته‌اند که موسسه‌ی خدمات ماین پاکی سازمان ملل متحد این موتر سایکل‌ها را برای 15 تن از ساکنان مناطق بغلان مرکزی، دندغوری و دند شهاب‌الدین ولایت بغلان توزیع کرده است.

ناامنی در ولایت بغلان در سال‌های اخیر افزایش یافته و مناطق دندغوری و دند شهاب‌الدین از مناطقی هستند که طالبان در آن نفوذ دارند و جنگ در این مناطق همواره ادامه داشته است.

موسسه خدمات ماین پاکی سازمان ملل از مدت دو سال به این سو در این ولایت، در بخش‌های مختلف برای فراهم‌سازی زمینه‌ی اشتغال برای معلولان ناشی از جنگ و انفجار ماین‌های کنار جاده، فعالیت می‌کند.

وضعیت ناگوار معلولان

این کمک‌ها در حالی به آسیب‌دیدگان جنگ در ولایت بغلان صورت می‌گیرد که روز گذشته کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان گزارشی را منتشر کرد که نشان می دهد 2.7 درصد نفوس افغانستان معلول می‌باشند.

کمیسیون حقوق بشر در این گزارش گفته بود که در دو سال گذشته، شمار زیادی از اشخاص دارای معلولیت در افغانستان از حق دسترسی به کار محروم بوده‌اند.

بر اساس گزارش کمیسیون مستقل حقوق بشر، 79.5 درصد معلولان در افغانستان بی‌کار هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان